Sabtu, 17 September 2011

GILA sudah...huhu

hari yang membosankan untuk diriku ini..
wah-wah rase macam nak gile tapi belum gile lagi masih waras...hehehe
ape nak jadi kat aku nie dah teruk dah... rindu kat orang tersayang macam separuh mati..
tapi tak boleh nak salah kan dia jugak... semua berpunca dari aku nak ke tak nak kena lah tanggung ssendiri... tapi setiap kali dia mengadu disakiti aku tak boleh nak buat apa-apa... terasa diri ini DAYUS...huhuh kadang-kadang terasa nak mengalah mendengar keadaan dia tapi pikir-pikir balik tak sanggup rasanya nak lepaskan dia. entahlah aku pun tak tau nak buat apa lagi... pening ~.~.. sekarang ni aku dah jadi penakut hadapi kenyataan dan selalu impikan sesuatu yang tak kan terjadi ibarat (menunggu bulan jatuh ke riba). sekarang keputusan terserah pada dia kalau dye sudah tak tahan aku merelakan tapi klu dia masih boleh bertahan aku akan teruskan... cuma aku tak mahu menyakiti kedua-dua pihak...

p/s: terpulang pada awk...