ABOUT ME


NAMA PANGGILAN (nickname) 
*ewanz

STAY:
*kat puchong ala kat KL jewh ar..

NO FON:
ish2 mne leh bgi tau...rahsia..hahaha

BDAY:
04/10/1992

TEMPAT LAHIR:
hospital besar seremban (kire owg n0g0ri ar nie)hehe...
BLAJA:
study kat politeknik shah alam..

SUKE =)
suke sgat knal gan bnyak mmber tapi pemalu skit...tapi klu kowg dah kenal msti tau yg aq nie gile-gile skit (bukan skit mentel oke) happy go lucky ar snang ckp...heheh

tak suke =(
orang yang belagak cantik padahal x ar cntik mne..x suke orang yang suke komen dari segi luaran or penampilan...
MY LOVE
syazaliyana razanabihah bt surahman...
pnjang x name dye...hahah x tau ar cam ne nak sbut mse angkat nikah nnty msti bergulung lidah aq nie...hahahah

ITU LAH CERITA AKU...








 
TO MY DEAR


SYAZA & EWAN  


sayazaliyana razanabihah siape tu...?? aik mmg nak kene tembak kowg nie.. nie larh TUAN PUTRI di aty aq yang kadang-kadang gedik terlebih, manja yang aq suke, teman bergaduh.. yang penting noty pnye budak yang nie buat aq pening sikit..haha kiteowg cople... cewah capel...hahah sejak 2009... tekejut x... msti ar x kan baru 2 tahun lom 4vever...hahaha okeyh larh x leyh cite pnjang-panjang nnty tuan putri jadi permaisuri susah lak...hahaha kata-kata terakhir n x penah berakhir I LOVE U SAYANG