Free Graphics

Jumaat, 10 Disember 2010


STUDENT DIPOLMA BUILDING SERVICES ENGENNERING AT POLYTECHNIC SHAH ALAM (dpb 1B)

bengkel PB.....~_~

nie mse pagi td kat bengkel pb...puan terang kan pasal alatan tgan gan bahan...bukan 2 jewh kteowg kne beli lak bende alah nie....duit agy....ish2 bnyak lak duit pakai mane nak beli safety boot agy....ad0yai..hehehe

heheh...nie ler pensel box aq....yg istmewe 2 ad huruf (S) 2...ehehe
mewakili name si die ar 2....hahaha

ATM card pnye cite vol 2...=)



akhirnye dapat gak gune kad atm aq 2.... coz tadi aq gi larh bank pas 2 die sroh wat card baru plak....arrrgggg gram nyew....klu stakat isi borang 2 x pe agy nie kne lak bayar 8 inggit...bngong larh...hurm...dah larh aq nie jnis malas nak isi borang....huhuhu

nasib baek akak kat bank 2 baek cun lak 2...hahahah...klu x mmg dah kene marah dah....(tah pape tah slah sndiri nak marah owg)....hahaha mane x nye dah larh panas pas 2 duit lak x de....hehehe xtp x pe masalah dah selesai akhirnye...haha

nie ar rupe card atm bank islam yg baru...heheheh

n itu cite ptang tadi skunk aq nak cite kisah pagi td... abiyh jewh klaz mmber ajak gi kedai mamak....gi kdai mamak mkan ler x kan gi basoh kete lak...ad0yai....hahaha
tp yg bez nye sume budak laki klaz aq gi...dak laki ad ar dlm 20 owg kot...mmg ramai ar kat kdai mamak 2 n sume pkai baju bngkel plak (ala yg wrne ijau 2) mmg lalu owg pndang ar....hahah

nie ar mmber aq gan baju ijau mereka...hahah kat blakang 2 mmber aq gak...disebabkan meje dah penuh terpakse lah dowg separuh duk kat blakang...hehehe




Khamis, 9 Disember 2010

FON baru...=0




kat sini saje jewh nak cite sal fon yang baru aq bli....hehehe
model nokia 5800 xpress music... beli pkkai duit sndiri ler x kan dah besar sroh mak bli kan kowt...hahaha
erm harge dye ermm boleh ar than...800 harge dye tapi da
h bodek2 si apek kat kdai henset 2 dpt ar 750....hahaha




nie sample jewh aq cri pic kat internet...hahah


nie hah fon aq...haha


ATM card pnye cite...=(

Hari ne aq nak keluar kan duit kat mesin atm kat giant shah alam 2 sebab duit aq dah kering kowt dalam dompet ad seinggit jewh nak beli ape kan seinggit....pas 2 satu perkare dah jadi mase aq masok kan card kat mesin 2, mesin tendang balik card aq (maksud aq mesin 2 keluarkan balik ar card aq 2) abiyg nak wat cam ne card x leyh masok dah lah tngah kering nie....x gune pnye card bank islam asyik rosak jew......jawapanye terpakselah pinjam duit mak aq...hahahah

nak di jadi kan cite mak aq pown x kesah kasi jewh lah.... siap leyh tnye "ko nak berape nie" hahahha.... sbb 2 ar aq suke berurusan gan mak aq....=)





Rabu, 8 Disember 2010

BUDAK baru belaja....hahaha

di sini aku budak baru belaja nak wat ape ke name binatang nie...hah blog larh name nye...lupe lak...heheh maklumlah dah dewase bukan tue okeyh...so klu ad yang salah 2 tlong ar btul kan wlaup0n bahase aq nie tongang terbalik tapi standart ar 2 mlaz nak tulis pnjang2...hahaha klu kowg sume ad ilmu 2 jgan ar kedekut sgat kongsi2 ar erk....hahahah


ewanz


Jumaat, 18 Disember 2009

asalammualaikum.....



selamat datang ke blog saya, saya harap korang semua enjoy....